De eerste rit is altijd spannend - Reisverslag uit Veldhuizen, Nederland van Rickskar Bastiholt - WaarBenJij.nu De eerste rit is altijd spannend - Reisverslag uit Veldhuizen, Nederland van Rickskar Bastiholt - WaarBenJij.nu

De eerste rit is altijd spannend

Blijf op de hoogte en volg Rickskar

01 Januari 1970 | Nederland, Veldhuizen

door Ossie

anderhalf uur geleden opgepikt door twee pillenslikkers en ergens bij Arnhem gedropt. een vriendelijke chauffeur wilde ons afzetten over de grens en daar zijn we nu, iedereen spreekt ineens ook alleen maar Duits vet raar zelfs Rick begon in het Duits terug te praten net alsof ineens je nationaliteit verandert als je de grens uber geht.

Verslag uit: Nederland, Veldhuizen

06 Juli 2016

Wezijn rmaak je geen zorgen

05 Juli 2016

Wow Jezus dit gaat goed

01 Januari 1970

De eerste rit is altijd spannend
Rickskar

Twee reislustige fiere blonde adolescenten zoeken het avontuur op! We nemen je mee op reis, maar niet naar Londen of Parijs. Luuk opzoeken is wat we doen, al liftend zonder poen. Met een Nomad en een Eastpak laten we je de mooiste plekjess zien. Noten, fruit en meer exotica, dat is waar wij voor ga!!! Dus volg ons snel en like, proost, op deze liftende hike!

Actief sinds 04 Juli 2016