Bijna daar - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rickskar Bastiholt - WaarBenJij.nu Bijna daar - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rickskar Bastiholt - WaarBenJij.nu

Bijna daar

Door: Rickster

Blijf op de hoogte en volg Rickskar

04 Juli 2016 | Nederland, Nijmegen

De laatste loodjes wegen het zwaarst. De laatste spullen zijn gepakt, de laatste kussen en knuffels uitgedeeld. Ik sta op het punt tussen weggaan en vertrekken. Tussen oud en nieuw. Tussen thuis en avontuur. Tussen familie en vreemden. Tussen mama en Luuk.

Het voelt zo raar om hier nu te zijn. Een leeg paspoort zonder stempels moet worden gevuld. Kut dat ik naar Kopenhagen ga, want dat ligt natuurlijk gewoon in de EU. Nog wel. Je weet nooit waar je morgen opeen bent. Ik duim nog steeds voor stempels.

Heel gelukkig met mijn reisgenoot geeft ik nu mijn grootste geheim bloot. Ik eet graag rode sla zittend op een pak vanillevla. Geniet nu maar van deze dag, voor je het weet volgt het volgende verslag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2016

Wezijn rmaak je geen zorgen

05 Juli 2016

Halverwege

04 Juli 2016

Bijna daar

01 Januari 1970

Wow Jezus dit gaat goed

01 Januari 1970

De eerste rit is altijd spannend
Rickskar

Twee reislustige fiere blonde adolescenten zoeken het avontuur op! We nemen je mee op reis, maar niet naar Londen of Parijs. Luuk opzoeken is wat we doen, al liftend zonder poen. Met een Nomad en een Eastpak laten we je de mooiste plekjess zien. Noten, fruit en meer exotica, dat is waar wij voor ga!!! Dus volg ons snel en like, proost, op deze liftende hike!

Actief sinds 04 Juli 2016
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 1165

Voorgaande reizen:

04 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: