Wezijn rmaak je geen zorgen - Reisverslag uit Kalbe, Duitsland van Rickskar Bastiholt - WaarBenJij.nu Wezijn rmaak je geen zorgen - Reisverslag uit Kalbe, Duitsland van Rickskar Bastiholt - WaarBenJij.nu

Wezijn rmaak je geen zorgen

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rickskar

06 Juli 2016 | Duitsland, Kalbe

door dit keer echt Rick

04.15 wekker
05.30 eerste lift
23.50 Luuk mogen omhelzen in Kopenhagen

Oprecht een mooi avontuur dit. Met de volgende wijsheden wijzer:

- Noord Duitsers met zwarte audis en mercedessen houden hun achterbank het liefst parasiet-vrij
- Mensen aanspreken werkt beter, mits niet Noord Duitser
- In het Deens gedag leren zeggen ik de Burger King levert je een twee urige eindrit naar Kopenhagen op.

Was leuk, we hebben gelachen, af en toe op elkaar gescholden maar nu liggen we met zijn drieën innig in elkaar verstrengeld in Kopenhagen.

hastag we made it hashtag Erasmus hashtag vliegticketteruglolbekijkhetmaarnoordduitsland

Verslag uit: Duitsland, Kalbe

Bijna daar

01 Januari 1970

Wow Jezus dit gaat goed

01 Januari 1970

De eerste rit is altijd spannend
Rickskar

Twee reislustige fiere blonde adolescenten zoeken het avontuur op! We nemen je mee op reis, maar niet naar Londen of Parijs. Luuk opzoeken is wat we doen, al liftend zonder poen. Met een Nomad en een Eastpak laten we je de mooiste plekjess zien. Noten, fruit en meer exotica, dat is waar wij voor ga!!! Dus volg ons snel en like, proost, op deze liftende hike!

Actief sinds 04 Juli 2016