Halverwege - Reisverslag uit Münster, Duitsland van Rickskar Bastiholt - WaarBenJij.nu Halverwege - Reisverslag uit Münster, Duitsland van Rickskar Bastiholt - WaarBenJij.nu

Halverwege

Door: Rickkie

Blijf op de hoogte en volg Rickskar

05 Juli 2016 | Duitsland, Münster

Zover nog van het eind. Maar dit is zo'n moment dat de reis zeker meer waard is dan de bestemming. In ieder geval op dit moment. Inmiddels hebben we meegelift in de bolides van een vrachtwagenchauffeur, bouwmarktmedewerker en journalist van de Duitse Correspondent. Zo heerlijk om nieuwe mensen te ontmoeten, zo fijn om er even tussenuit te zijn.

Het leven als lifter doet me beseffen dat ik als blonde adonis eens wat meer aan het nu moet denken. Meer in het nu moet zijn. Als godheid tussen de mensen. Als jager tussen de verzamelen. Shoot, hit, shit and run. Maar het belangrijkste: durf te leven!

Verslag uit: Duitsland, Münster

06 Juli 2016

Wezijn rmaak je geen zorgen

05 Juli 2016

Halverwege

04 Juli 2016

Bijna daar

01 Januari 1970

Wow Jezus dit gaat goed

01 Januari 1970

De eerste rit is altijd spannend
Rickskar

Twee reislustige fiere blonde adolescenten zoeken het avontuur op! We nemen je mee op reis, maar niet naar Londen of Parijs. Luuk opzoeken is wat we doen, al liftend zonder poen. Met een Nomad en een Eastpak laten we je de mooiste plekjess zien. Noten, fruit en meer exotica, dat is waar wij voor ga!!! Dus volg ons snel en like, proost, op deze liftende hike!

Actief sinds 04 Juli 2016